Quan un equip es troba a l’interior de l’àrea, es donen casos en els quals no es produeixen situacions de tir bé, perquè el jugador no té iniciativa, o bé perquè té por a la fallada o a qualsevol altre element de l’entorn. Per això, ha d’entrenar-se situacions d’atac contra defensa en situacions reduïdes en les quals contínuament es donin situacions de tir. Perquè això es posi en pràctica, es va a desenvolupar la següent tasca.
-
Entrades recents
Categories
Arxius
- Juny 2013
- Mai 2013
- Abril 2013
- febrer 2013
- Desembre 2012
- Novembre 2012
- Octubre 2012
- Juny 2012
- Mai 2012
- Abril 2012
- Març 2012
- febrer 2012
- gener 2012
- Desembre 2011
- Novembre 2011
- Octubre 2011
- Agost 2011
- Juliol 2011
- Juny 2011
- Abril 2011
- Març 2011
- febrer 2011
- gener 2011
- Desembre 2010
- Novembre 2010
- Octubre 2010
- Setembre 2010
- Agost 2010
- Juliol 2010
- Juny 2010
- Mai 2010
- Abril 2010
Visites
- 246.694 clics
Vull fer una petita critica (constructiva) sobre tal exercici. En el meu parer, i sabent que la intenció de l’exercici és una altra i no pas la que citaré, si que considero que els exercicis han de ser el més reals possibles per a no crear situacions que no es donen en els partits reals. En tal cas, la meva critica és sobre els comodins. Dedueixo que poden jugar amb tots els comodins tan un equip com l’altre, i considero que tant sols haurien de poder jugar amb els comodins situats a la porteria on DEFENSEN. M’explico: mai en el futbol, els defenses es trobaran a l’esquena jugadors orientats al joc, és a dir, s’hi poden trobar però per rebre han de sortir de la posició (sinó, és fora de joc). Així doncs, en aquest exercici tenim 2 pivots (els de darrere de la defensa) que poden jugar en atac, quan en realitat no podrien (una variant seria aplicar el concepte d’enfosquir: que el pivot pogués situar-se a l’esquena, però que per rebre hagués de sortir del fora de joc; i així desestabilitzar el camp visual de defensor i generar una situació real de joc. Tant sols una opinió!
De totes maneres, bon exercici! L’he treballat de manera que tant sols es pugui jugar amb els comodins situats a darrere de l’atac (afavorint el recolzament anterior per a poder canviar l’orientació del joc i buscar una altra finalització quan no hi ha sortida), i també amb el matís d’enfosquir.